E-ügyintézés
Az oldalon elérhető információk köre folyamatosan bővül. Jelen pillanatban az ügyfélkapu regisztráció és cégkapu regisztráció folyamatának támogatása, valamint a CESP-en keresztül való hivatali ügy indításáról talál információkat az aloldalon. A Cégkapuból való hivatalos ügy OGYÉI részére való indításáról pontosabb információkat legkésőbb január első hetében jelenítünk meg, ezen az oldalon.
Az oldal frissítésének dátuma az oldal alján, a bal oldalon található.
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (e-ügyintézési tv.) értelmében 2018. január 1-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára az egyes állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás, valamint az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő dokumentumküldés/fogadás.
Az ügyintézés megkönnyítése érdekében az alábbiakban mutatjuk be az e-ügyintézéshez szükséges lépéseket.
Kérjük, amennyiben alábbiakkal kapcsolatban kérdésük merül fel, küldjék el az eugyintezes@ogyei.gov.hu e-mail címre.
Az OGYÉI 2020. december 8. napjától lehetőséget biztosít Ügyfelei számára, hogy az alábbi ügytípusok tekintetében Személyreszabott Ügyintézési Felületen (SZÜF) iForm elektronikus űrlapkitöltő keretalkalmazás (iForm) használatával is benyújthassák beadványaikat az OGYÉI részére:
- Alaki
hibás engedélyezés
- Módosítások
nemzeti - N61(3) - Nemzeti eljárás (allopátiás, tradicionális növényi
gyógyszerek)
- Törzskönyv
visszavonása (törlés) kérelemre
- Ellátási
problémák - FEJ bejelentés alapján
- Centralizált
készítmények osztályba sorolása
A fejlesztés a KÖFOP-1.2.2-VEKOP-18-2018-00007 projekt finanszírozásában valósult meg.
SEGÉDLET BEADVÁNYOK IFORM ŰRLAPON TÖRTÉNŐ BENYÚJTÁSÁHOZ