Panaszok, észrevételek kezelése

Megjelent: 2019.10.08 14:09, Utolsó módosítás: 2025.04.10 09:42

Tisztelt Ügyfeleink, Partnereink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ tevékenységével kapcsolatos észrevételeiket, panaszaikat és közérdekű bejelentéseiket a következő módon juttathatják el Hivatalunkhoz.

Levélben: 1097 Budapest, Albert Flórián út 2-6

Postafiók: 1437 Budapest, Pf. 777

Telefonon: +36 1476 1100

E-mailen: tisztifoorvos@nngyk.gov.hu

A panaszügy, vagy közérdekű bejelentés hivatalos ügyintézésének alapja az írásban tett, névvel, lakcímmel illetve társaságok esetén székhellyel/telephellyel, aláírással ellátott bejelentés.

Az ügyfélpanasz mielőbbi kivizsgálásának érdekében szükséges, hogy az Ügyfél minden esetben pontosan és konkrétan fogalmazza meg észrevételeit, az észlelt hiányosságot, hibát, továbbá - amennyiben rendelkezésére áll - a panaszát alátámasztó dokumentumokat is bocsássa az NNGYK rendelkezésére a panaszkivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.

A panaszok kivizsgálásának ügyintézési ideje a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2023. évi XXV. törvény 3. § (1) bekezdése szerint 30 nap. Ha a panasz vagy a közérdekű bejelentés elintézését megalapozó vizsgálat előreláthatólag 30 napnál hosszabb ideig tart, erről a panaszost vagy közérdekű bejelentőt - az elintézés várható időpontjának és a vizsgálat meghosszabbítása indokainak egyidejű megjelölésével - tájékoztatni kell. A panasz vagy a közérdekű bejelentés elintézésének határideje ebben az esetben sem haladhatja meg a hat hónapot.


Minden jog fenntartva © 2025 Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ
accessible