A bejelentések egyszerű és gyors kezelésére az NNGYK külön felületet (https://rendezveny.ogyei.gov.hu/) tesz elérhetővé 2018. január 4-től, amely fokozatosan felváltja az eddigi elektronikus levelezésen alapuló gyakorlatot.
Kérjük, hogy a bejelentéseiket – a Gyftv. 14. § (11) - (13) bekezdései által előírt adatokat – az alábbiak szerint küldjék meg:
- Az ismertetési tevékenységet folytatóknak az új felületen először be kell regisztrálniuk, a regisztrációt az NNGYK hagyja jóvá. Kérjük továbbá, hogy a rendezvenytamogatasok@nngyk.gov.hu címre egy cégszerűen aláírt meghatalmazást (letölthető iratminta ITT) küldjenek a bejelentések megtételére jogosult munkatársuk kijelölésére, hogy őt az NNGYK rendszerében regisztrálhassuk.
- A sikeres regisztrációt követően a belépéshez kétfaktoros hitelesítés szükséges. Ez legegyszerűbben az Androidos és iOS okostelefonokra egyaránt telepíthető Google Hitelesítő (Google Authenticator) alkalmazással valósítható meg, de bármely más hitelesítő is használható, amely OATH-HOTP, OATH-TOTP támogatással bír (PC-s alkalmazás is).
Az első bejelentkezést követően a rendszer egy QR kódot jelenít meg, ezt azonban hiába olvassuk be telefonunkkal, amennyiben nincsen telepítve a Google Hitelesítő (vagy más hasonló alkalmazás), hibaüzenetet fogunk kapni.
A rendszer által adott QR kódot tehát a hitelesítő alkalmazással kell beolvasni, így kapjuk meg a belépési kódot. (A hitelesítő alkalmazást nem csak az NNGYK oldalán, hanem más webes alkalmazásokhoz (pl.: Facebook, Gmail, stb.) védelméhez is felhasználhatják).
- A belépéshez a későbbiekben is szükség lesz a telefonon futó hitelesítő alkalmazásra, de a kódokat a program már automatikusan generálja, QR kód beolvasása nélkül. A telefon elvesztése vagy lecserélése esetén viszont nem fogunk tudni belépni, ez a kétfaktoros hitelesítés lényege. Ebben az esetben kérje a rendezvenytamogatasok@nngyk.gov.hu címen a 2 faktoros hitelesítés törlését, így a következő bejelentkezés alkalmával újra be tudja ezt állítani új eszközén.
- A sikeres belépést követően a bejelentési adatmezők mellett olvasható tájékoztatások összefoglalást nyújtanak azon információkról, amelyeket az adott mezőkben fel kell tüntetniük. A kötelezően kitöltendő mezőket nem lehet üresen hagyni, a rendszer nem fogad el hiányos bejelentést.
- Felhívjuk figyelmüket, hogy rendezvényt feltölteni csak a rendezvényt megelőző 15. napig lehetséges, a Gyftv. előírásaival összhangban.
- Tájékoztatjuk Önöket, hogy a rendezvény egyes adatainak módosítását csak az NNGYK végezheti el a rendszerben. Bizonyos adatok módosítása, ill. késedelmes bejelentés esetén javasoljuk, hogy vegyék fel a kapcsolatot Intézetünkkel a rendezvenytamogatasok@nngyk.gov.hu e-mail címen.
- Felhívjuk figyelmüket, hogy bejelentett rendezvényt törölni felhasználóként nem tudnak! A hatóság kéri, hogy amennyiben a bejelentő a rendezvény napját megelőzően már biztosan tudja, hogy a bejelentett rendezvénye elmarad, akkor ezt jelentse be az NNGYK-nak.
Kérjük, a törlési szándékot írásban jelezzék az NNGYK felé a rendezvenytamogatasok@nngyk.gov.hu e-mail címen. Írják le a töröltetni kívánt rendezvény pontos nevét és kezdési dátumát, és röviden írják le a törlési kérelem okát!
- A rendezvény lebonyolítása után 7 nap áll rendelkezésre, hogy az opcionális adatokat (pl. csatolt dokumentumok, stb.) az elektronikus felületre feltöltsék.Ezt követően minden adat rögzül a bejelentő oldalon, azokon további módosításokat végrehajtani nem lehetséges.
- Egyéb dokumentumokat doc, docx, xls, xlsx, pdf, ppt, pptx formátumban tudnak a felületre feltölteni. Kérjük, ügyeljenek a megfelelő fájlformátumra, a rendszer csak ezeket engedi feltölteni! Amennyiben egy dokumentumot nem tudnak felcsatolni, kérjük, ellenőrizzék a dokumentumok elnevezését (pl. különleges karakter ne szerepeljen a dokumentum nevében).
- Felhívjuk figyelmüket, hogy a bejelentéshez csak az ismertetési tevékenységet folytató által szervezett rendezvényen szereplő előadásokkal kapcsolatos szerződés(ek)et kell kötelező jelleggel csatolni. Ezeket a dokumentumokat a bejelentő oldal megfelelő mezőjében tudják felcsatolni.
- A rendezvényekkel összefüggő, további szerződéseket és dokumentumokat (pl: a részvételi díj befizetését igazoló dokumentum, a rendezvényhez nyújtott támogatás összege, a szervezés költségét igazoló dokumentumok, valamint a rendezvénnyel összefüggésben kötött további szerződések) csak az NNYGK ilyen irányú, kifejezett kérésére kell megküldeni.
Amennyiben bármilyen technikai probléma adódik, az NNGYK-t a rendezvenytamogatasok@nngyk.gov.hu e-mail címen érhetik el.
Az új bejelentő felület a https://rendezveny.ogyei.gov.hu/ címen érhető el.