1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Tel.: (1) 8869-300, E-mail: ogyei@ogyei.gov.hu

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

Minőségi hiba észlelése esetén mi a teendő, kihez fordulhatunk a problémával?

Panaszával forduljon kezelőorvosához/gyógyszerészéhez. A gyógyszertár által forgalmazott termékekkel kapcsolatos kifogások kivizsgálása, és lehetőleg a gyógyszertár és a beteg közötti közvetlen tisztázása fontos. Amennyiben ez nem lehetséges a szakemberek értesítik az OGYÉI-t, mint a témában illetékes hatóságot. A rendezési folyamatban minimális elvárás a követhetőség és a bizonyíthatóság. A gyógyszertáron belül bármilyen reklamációs ügyről a személyi jogos gyógyszerésznek (gyógyszertárvezetőnek) tudnia kell. Ilyen témákban az intézkedés felelőse a megbízott gyógyszerész.

Bejelentését közvetlenül is megteheti az ogyei@ogyei.gov.hu e-mail címen, a panaszos mintát személyesen vagy postai úton továbbíthatja az Intézet címére (1051-Budapest, Zrínyi utca 3.) minőségi kifogásolt minta megnevezéssel.


Frissítve: 2020.09.07 15:18