Minőségi hiba észlelése esetén mi a teendő, kihez fordulhatunk a problémával?
Panaszával forduljon
kezelőorvosához/gyógyszerészéhez. A gyógyszertár által
forgalmazott termékekkel kapcsolatos kifogások kivizsgálása, és lehetőleg a
gyógyszertár és a beteg közötti közvetlen tisztázása fontos. Amennyiben ez nem
lehetséges a szakemberek értesítik az OGYÉI-t, mint a témában illetékes
hatóságot. A rendezési folyamatban minimális elvárás a
követhetőség és a bizonyíthatóság. A gyógyszertáron belül bármilyen reklamációs
ügyről a személyi jogos gyógyszerésznek (gyógyszertárvezetőnek) tudnia kell.
Ilyen témákban az intézkedés felelőse a megbízott gyógyszerész.
Bejelentését közvetlenül
is megteheti az ogyei@nngyk.gov.hu
e-mail címen, a panaszos mintát személyesen vagy postai úton továbbíthatja az
Intézet címére (1372-Budapest, Pf. 450.) minőségi kifogásolt minta
megnevezéssel.