Közlemény rendkívüli üzemzavar miatti üzemszünetről (2021.08.27.)
Ezúton tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2021. augusztus 27. 11:00 órától 16:00 óráig az elektronikus ügyintézés rendkívüli üzemzavar miatt szünetelt. Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak a fentiek szerinti újraindulásokat követően történt meg.
Mivel a nem várt üzemzavar a hatóságnál az elektronikus ügyintézésben napi 4 órát elérő szünetelést eredményezett, ezért 2021. augusztus 27. nem számít bele az ügyintézési határidőbe, a folyamatban lévő ügyek esetében sem. Az ezen időszak alatt akár az OGYÉI Hivatali Kapujára beküldött, akár a CESP-re feltöltött vagy postai úton feladott küldemények tekintetében az eljárásra irányadó ügyintézési határidők – természetesen itt figyelemmel a kézbesítésre vonatkozó szabályokra is -, az átvételt követően indultak meg.