E-ügyintézés
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a gyógyszertárak működésével, működtetésével kapcsolatos valamennyi hatósági ügyintézés 2018. január 01-től kötelezően az elektronikus ügyintézés hatálya alá tartozik.
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (e-ügyintézési tv.) értelmében 2018. január 1-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára az egyes állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás, valamint az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő dokumentumküldés/fogadás. Ennek megfelelően minden (pl.: működési engedéllyel, működési célú támogatással, gyógyszertár létesítéssel, szolgálati renddel, stb.) kapcsolatos ügyintézés, kérelem beterjesztés – a vonatkozó törvényi rendelkezés értelmében – kizárólag elektronikus úton történhet.
Az elektronikus ügyintézéshez szükséges valamennyi tudnivaló, információ az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet honlapján, E-ügyintézés menüpontban érhető el. Felhívjuk figyelmüket az E-ügyintézés 4-es menüpontjára, mely részletes leírást, útmutatót ad a „Cégkapuból hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére” eljárásról.