1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Tel.: (1) 8869-300, E-mail: ogyei@ogyei.gov.hu

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

PhVWP ajánlások - 2010.

Közzététel dátuma

Angol

Magyar

2010. január

Propylthiouracil and reports of serious liver injury

Propiltiouracil és a súlyos májkárosodás jelentkezése

2010. január

Valproic acid and interaction with carbapenems

Valproinsav és a karbapenemek kölcsönhatása

2010. március

Fluoxetine and the risk of Congenital Malformations

Fluoxetin és a veleszületett fejlődési rendellenességek kockázata

2010. március

Isotretinoin and the risk of erythema multiforme

Izotretinoin és az erythema multiforme kockázata

2010. március

SSRIs and TCAs and the risk of bone fractures

SSRI-k, triciklikus antidepresszánsok (TCA-k) és a csonttörések kockázata

2010. március

SSRIs, venlafaxine and mirtazapine and the risk of Persistent Pulmonary Hypertension in Neonates (PPHN)

SSRI-k, venlafaxin valamint mirtazapin és az újszülöttkori persistáló pulmonalis hypertensio (PPHN) kockázata

2010. június

Rosuvastatin and the risk of diabetes mellitus

Rozuvasztatin és a diabetes mellitus kockázata

2010. július

Camphor for external or inhaled use - risk of toxic effects

Csomagolásonként 400 mg vagy annál több kámfort tartalmazó kenőcsök véletlen lenyelésének kockázata

2010. július

Isotretinoin and the risk of erythema multiforme

Izotretinoin és az erythema multiforme kockázata

2010. október

Tamoxifen and the risk of variability in clinical response due to CYP2D6 genetic variants or when given with CYP2D6 inhibitors

Tamoxifen és a klinikai válasz változatosságának kockázata CYP2D6 genetikai variánsok vagy CYP2D6 gátlók alkalmazása miatt

2010. október

Alendronate and oesophageal cancer (use in patients with Barrett's oesophagus)

Alendronát és nyelőcsőrák (alkalmazása Barrett-oesopahgusban szenvedő betegnél)

2010. november

Long-Acting Beta Agonists (LABAs) – Increased risk of exacerbation of asthma symptoms

Hosszú hatású béta-agonisták (LABA) - Az asztma-tünetek fellángolásának fokozott kockázata

2010. december

Risk of psychiatric adverse drug reactions to inhaled and intranasal corticosteroids and risk of non-psychiatric systemic adverse drug reactions to intranasal corticosteroids

Inhalációs és intranazális kortikoszteroidok pszichiátriai mellékhatásainak kockázata és azintranazális kortikoszteroidok nem-pszichiátriai típusú szisztémás mellékhatásainak kockázata

Frissítve: 2012.01.23 17:02