1135 Budapest, Szabolcs utca 33.

Tel.: (1) 8869-300, E-mail: ogyei@ogyei.gov.hu

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

Mellékhatás bejelentő
Forgalmazói regisztráció

Közlemény elektronikus ügyintézést érintő üzemzavarról (2022.02.21.07:45-12:00-ig)

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2022. február 21. 7:45 órától 12:00 óráig az informatikai rendszerek működőképességét akadályozó/korlátozó váratlan esemény miatt az elektronikus ügyintézés szünetelt. Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez használt CESP felületre – beküldhetők voltak a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt- nem történhetett meg. 

Mivel az üzemzavar a hatóságnál az elektronikus ügyintézésben napi 4 órát elérő szünetelést eredményezett, ezért az adott nap, tehát 2022. február 21. napja nem számít bele az ügyintézési határidőbe, a folyamatban lévő ügyek esetében sem. Az ezen időszak alatt akár az OGYÉI Hivatali Kapujára beküldött, akár a CESP-re feltöltött vagy postai úton feladott küldemények tekintetében az eljárásra irányadó ügyintézési határidők – természetesen itt figyelemmel a kézbesítésre vonatkozó szabályokra is -, az átvételt követően indulnak meg. 

Megértésüket köszönjük!
Frissítve: 2022.02.21 18:15