1135 Budapest, Szabolcs utca 33.

Tel.: (1) 8869-300, E-mail: ogyei@ogyei.gov.hu

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

Mellékhatás bejelentő
NOR keresőfelület Minőségi kifogás
magisztrális gyógyszerek

Közlemény - Igazgatási szünet

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány a kormányzati igazgatási szünet elrendeléséről és a kormányzati igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 369/2022. (IX. 29.) Korm. rendelet értelmében 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele többek között az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (a továbbiakban: OGYÉI) előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe sem a kérelmezői, sem pedig a hatósági oldalon.

Az igazgatási szünet időtartama alatt – főszabályként – az OGYÉI a feladatait nem látja el, az ügyfélfogadás nem működik, ugyanakkor a betegbiztonságot befolyásoló ügyekben, az egyedi ügyek komplexitását igénylő mértékben készenlét és ügyelet formájában munkatársaink elérhetők lesznek.

Fentiekre tekintettel kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Intézet munkáját, hatékonyabb feladatellátását segítendő az igazgatási szünet időtartama alatt – lehetőség szerint – csak ezen, a betegbiztonságot befolyásoló, halaszthatatlan esetekben forduljanak Intézetünkhöz.

Mindezek alapján tisztelettel kérjük Önöket, hogy a fenti tárgykörön kívüli, normál eljárásrend szerinti hatósági ügyintézést igénylő kérelmeiket az OGYÉI hivatali tárhelyén (OGYEIEUGY) csak az igazgatási szünet lejártát követően helyezzenek el, elősegítve ezzel az OGYÉI hatékony készenléti és ügyeleti feladatellátását.

Tisztelettel kérjük, hogy betegbiztonságot veszélyeztető, halaszthatatlan esetben, a hivatali tárhely mellett az alábbi ügytípusok szerinti, szokásos ügyintézési csatornán legyenek szívesek megküldeni bejelentésüket:

 

 

Megértésüket és segítő együttműködésüket előre is köszönjük.

Frissítve: 2023.07.31 16:15